ZARZĄDZANIE RAPORTAMI
Śledzenie funkcji księgowych i finansowych przedsiębiorstw drogą elektroniczną jest stałą praktyką od początku XXI wieku. Jednak potrzeba zwiększenia efektywności działań poprzez zastosowanie bardziej zaawansowanych technologii, które przyniosło nowe stulecie, stworzyła oprogramowanie księgowe, które umożliwia śledzenie operacji online.
ERP Pochmurno; W tym sensie oferuje możliwość zarządzania, śledzenia i raportowania wszystkich funkcji księgowych, a tym samym działań finansowych Twojej firmy. Aby korzystać z oprogramowania, nie potrzebujesz żadnego sprzętu infrastrukturalnego, które działa całkowicie online i możesz bezpiecznie przechowywać swoje dane.
Możesz połączyć się z infrastrukturą ERP Cloudy za pomocą dowolnego komputera i połączenia internetowego dostępnego w dowolnym środowisku oraz monitorować lub logować się do swoich funkcji finansowych z dowolnego miejsca na świecie.
Raporty dotyczące ERP Cloudy są wymienione poniżej.
- Raport o bieżącym saldzie
- Dochody i & Koszt
- Przepływ środków pieniężnych
- Raport salda VAT
- Raport dotyczący księgowania zapasów
- Raport księgowy
- Aktualne oświadczenia
